Autor Economia
6 Setembre 2015 a 16:00

CaixaBank crea CaixaBank Consumer Finance

L’objectiu és impulsar el crèdit al consum

CaixaBank Consumer Finace // Imatge cedida per CaixaBank

CaixaBank Consumer Finance // Imatge cedida per CaixaBank

CaixaBank ha posat en marxa CaixaBank Consumer Finance amb l’objectiu d’impulsar el crèdit al consum, un dels pilars del Pla Estratègic 2015-2018 presentat el passat mes de març. La nova filial és el resultat de la reorganització de les seves filials especialitzades en el finançament a particulars i empreses. Així, la marca FinConsum desapareix i la companyia CaixaRenting passa a ser filial de CaixaBank Consumer Finance.

Segons el director general de CaixaBank, Juan Alcaraz, “El creixement en crèdit al consum és una de les cinc palanques que preveu el Pla Estratègic 2015-2018 de CaixaBank per promoure el creixement i reforçar la posició de lideratge de la nostra entitat. Actualment tenim un quota de mercat del 17,1% en finançament de consum, un percentatge que creiem que està per sota del nostre potencial natural”.

El conseller delegat de CaixaBank Consumer Finance, François Miqueu, afirma: “El nostre objectiu és arribar als 1.200 milions d’euros de crèdit nou durant el 2015, el que suposa un creixement d’un 14% respecte l’exercici anterior”. A més, el director general de CaixaBank Consumer Finance, Jordi Maymó, ha subratllat: “Tot això a través d’una major qualitat en el servei, posant l’experiència del client en el centre del que fem, d’una major orientació cap al client i la innovació”.

CaixaBank Consumer Finance desenvoluparà de forma significativa el finançament a consumidors finals i a empreses en el punt de venta a través del canal prescriptor, es a dir, a través de grans cadenes de distribució, comerç i concessionaris. Per això, disposarà d’una amplia gama de préstecs al consum, comptes de crèdit i targetes de crèdit.

La nova companyia permet que els 14 milions de clients de CaixaBank disposin d’avantatges exclusius de finançament en els més de 11.000 comerços i concessionaris col·laboradors de CaixaBank Consumer Finance.

Aquest canvi d’estructura comporta també que Brilliance BEA Auto Finance Company (BBAFC)  i Telefónica Consumer Finance passin a ser participades de CaixaBank Consumer Finance. La participació en BBAFC, la joint ventura amb el fabricant xinès d’automòbils Brilliance i el Bank of East Asia pel finançament de vehicles a través de concessionaris a Xina, és del 22,5%.

Switch to mobile version